Gå til innhold

Ratt / pedaler for Xbox og PS2

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger tips til ratt / pedalsett som passer begge konsollene om det finnes.

PS! "First hand tips", ikke gi noen tips dersom du ikke har prøvd det selv over tid.

Post gjerne fordeler / ulemper med de enkelte settene.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thrustmaster Universal 360 Modena RW til PS2, PSONE, Xbox, Game Cube

Jeg har selv kun xbox, så har testet rattet kun på denne konsollen. Dette rattet syns jeg selv var elendig. Ingen mulighet for å feste i bordet, var derimot behagelig å ha på fanget. Rattet var alt for lite, det hadde en billig følelese, var slarkete i festet, nullstillingsfjærene var altfor stramme, og værst av alt, når man bremset, så man automatisk bakover i de fleste bilspill. Testet på PGR2, Forza Motorsport, Burnout 2 og 3, og ett eller annet rallyspill :p Rattet er visstnok offisielt lisensiert Ferrari ratt, men tviler. Ferrari lager neppe så små, og "billige" ratt. Noe annet som kan være negativt er at knappene er basert på Playstation, og av en eller annen grunn er de ikke logiske på xbox. A og B og X og Y til xbox er spredd over hele rattet (uten logisk plassering).

Det eneste positive med rattet, utenom at det var behagelig å ha i fanget, var at pedalene hadde grei motstand.

Det endte opp med at jeg leverte inn rattet til test (pga manglene) og fikk da bytte i et nytt ratt. Et logitech ratt som passer kun til xbox, så det er ikke aktuelt i ditt tilfelle.

Vil iallefall si at dette rattet burde du styre langt unna, desverre, da det i utgangspunktet er fint med ratt som passer til flere konsoller.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...