Forumforumforum Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 En pinne er bøyd på en cpu som jeg har, derfor tenkte jeg å prøve å rette på den, men vil det funke? om jeg får den til å passe ned i socketen ? eller er den skadet ? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har rettet ut bøyde pinner flere ganger. Det fungerer fint, hvis pinnen ikke knekker. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 bare pass på å få den helt rett, og ikke press den ned i slotten, hvis den ikke er helt rett så kan den bli mer bøyd... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 ok, jeg må passe på så jeg ikke bøyer den frem og tilbake helt til den knekker ja for den satt seg fast til kjøleribba, og jeg dro den rett opp av socketen :S hva kan jeg bruke for at den skal slippe tak i kjøleribba ? noe som løser opp og renser kjølepastaen.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 ok, fungerer rødsprit ? eller er det for mye fett i det? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tror ikke det spiller så mye rolle hva du bruker. Personlig pleier jeg å bruker white spirit for å rense bort gammel pasta da det løser best. Deretter tørker jeg over med teknisk sprit eller isopropanol og lar det tørke godt før jeg legger på en liten dert pasta som jeg drar ut med en tynn rett 10 mm bred plastbit. Blir fint som f... Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 funker fint å bøye tilbake eg hadde bøyd 10 pinner på en duron og klarte å få den til å funke igjen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 ok, jeg prøvde for et par timer siden! den passet glatt nedi! vært og hentet nye hovedkortet nå, bare på trening først, så sette sammen pc'n min igjen.. Får tilbakemeliding på om det funket ! Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har du tolmodighet til å trene når du veit at det ligger et nytt hovedkort og venter på deg hjemme?! :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 var på veg til posten for å hente det testet på gamle hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå