mandela Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 vurderer å bytte til en større intern harddisk i min bærbare. lurer på hvilken disk jeg skal gå får. tenker på 5400rpm disk og at den skal være mest mulig stillegående Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Samsung er generelt gode på dette, de har blitt anbefalt av ei større nettside som fokuserer på mest mulig støyfrie pcer (glemt hva linken dit var igjen). Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 takk! har forøvrig den samsungen som er nevnt i silentreview som leifeinar linker til, men i 60gb versjon med 2 plater antar jeg (har den som ekstern), den er hørbar. 40gb er vel med en plate og mer lydsvak (?) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Eller, hva med å lese en av våre egne tester på slike disker? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Eller, hva med å lese en av våre egne tester på slike disker? takk, har lest denne testen mer enn en gang testen er dog snart 1.5 år gammel. hos nettbutikkene finnes nå k100 til hitachi og samsungen som ikke er i testen fås de fleste steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå