haakon90 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Heisann! Leste i det nyeste HjemmePC at man kan bruke Windows Media Player 10 til å synkronisere med MP3-spillerne og legge inn musikk osv. Jeg forsøkte å gjøre dette med min nye iPod Mini 6GB, men fikk det ikke til. Jeg er ikke den beste på PC heller, så jeg lurte på om noen visste om dette går an? Mvh Haakon Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hm, tror kanskje du må få en plug-in til WMP da? Er ikke sikker, men tror Ipod kun kan bruke Itunes. Min Sony funker hvertfall kun mot SonicStage... Lenke til kommentar
Lou Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nei, jeg tror ikke du kan bruke WMP. Du kan bruke Winamp, med et plugin. Liker du ikke iTunes? Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Nei, jeg tror ikke du kan bruke WMP. Du kan bruke Winamp, med et plugin.Liker du ikke iTunes? Joda.. iTunes er supert... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 iTunes er IKKE supert. Du MÅ ha quicktime som er et drittprogram. Bruk heller et program som bygger på winamp, og har taggefunskjoner og kan synkronisere med iPod i den nyeste versjonen. Det du leter etter er Mediamonkey 2.4.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå