Gå til innhold

Gainward GeForce 2 pro/450

Cool

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

har samme kortet, byttet det med asus gf2mx200 idag... kommer til og skifte tilbake til mx'en siden pro'en suger besj, i alle fall på min maskin...

spec'sene mine er 1,2 ghz thunderbird, 256 mb sdram, abit kt7a hovedkort og gainward geforce2 pro/450.

spiller cs (i 1024*etellerannet), får 85 fps men den synker ned i 70 og 50-60. kommer jeg i kamp så virker det som at sensitivity på musen blir lavere, den er på 12 men i en kamp må jeg bevege musa til enden av matta flere ganger og dauer seff ganske fort. noen ganger hakker det, nesten som lag men jeg har rundt 50 ping.

AA og anisotropisk filtring er av. ikke så lett og forklare hva som er galt men i alle fall suger kortet mitt så mye at jeg setter i mx'en hvis ingen her vet hva som er galt. har seff nyeste drivere, prøvd 23.11 og 27.42

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-16 12:38, pizzabud skrev:

har samme kortet, byttet det med asus gf2mx200 idag... kommer til og skifte tilbake til mx'en siden pro'en suger besj, i alle fall på min maskin...

spec'sene mine er 1,2 ghz thunderbird, 256 mb sdram, abit kt7a hovedkort og gainward geforce2 pro/450.

spiller cs (i 1024*etellerannet), får 85 fps men den synker ned i 70 og 50-60. kommer jeg i kamp så virker det som at sensitivity på musen blir lavere, den er på 12 men i en kamp må jeg bevege musa til enden av matta flere ganger og dauer seff ganske fort. noen ganger hakker det, nesten som lag men jeg har rundt 50 ping.

AA og anisotropisk filtring er av. ikke så lett og forklare hva som er galt men i alle fall suger kortet mitt så mye at jeg setter i mx'en hvis ingen her vet hva som er galt. har seff nyeste drivere, prøvd 23.11 og 27.42

Vil bare informere deg om at det ikke er "ditt kort", men mitt! :grin: Og det funket helt strålende i min maskin. Det funket også fint i din maskin også når jeg puttet det i........ men når du plutselig kom inn på tanken med det å gjøre noen små driverjusteringer så virket det plutselig ikke. noen som ser sammenhengen?!?

Men for å komme tilbake til topicen igjen så har jeg nå testet kortet opp i 245@484 stabilt :smile:

Lenke til kommentar

gutta boys!!!!!

Det har jo litt å seie korleis kjøling de har i kabinettet. Overklokking.no klarte ikkje meir enn 239 på minne med samme kort som eg har. Eg køyre samme kortet p 250@560 no uten problem. Det er luftkjølt. Som dei fleste seier; Alt er relativt!!!

MVH Ørjan

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

*kremt*

Tror nesten jeg får fnatt nå....

Dere kan jo klokke kortene deres MYE mer enn det dere har fått til.

Jeg kjører mitt Gainward GF2 Pro/450 64DDR 4,5ns

på 255/510 uten noen problemer og med standard kjøling. (greit, jeg sitter som en gal og blåser på kortet mens det testes :wink: NOT!

Oppsettet mitt:

samma kort som nevnt ovenfor.

MSI K7T266 Pro2

Micron 256DDR*2 (cas2)

XP1700@1800

Windows XP Pro

AGP driver fra Via

NVmax

Nvidia 27.10

3Dmark2001SE (1024 oppløsning): 5306

Noen høyere med samme kort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...