Stonescream Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Editert for å gi litt bedre forklaring: Har et publiseringssystem i php samme med mysql som funker greit, men vil istedet for å ha 10 nyheter rett under hverandre pr side, få de inn slik at jeg har kanskje siste nyheten litt stor øverst: Nyhet 1 Nyhet 2 Nyhet 3 følgende under hverandre på siden. Nyhet 4 Nyhet 5 Nyhet 6 Nyhet 7 og så link til de på neste side (dette har jeg fått til å lage) Har knota litt rundt, men hvordan få til akkurat dette hadde vært fint. Endret 8. juni 2005 av Stonescream Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ikke for å være frekk eller noe, men hva i huleste er det du snakker om? Siden ingen her inne er tankelesere så tror jeg neppe du får noe hjelp med så mangelfull informasjon som du gir? Hvilken side er det du snakker om egentlig? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tror fyren vil hente ut ting og tang fra en database, for å så plassere det slik: Nyhet 1 | Nyhet 2 Nyhet 3 | Nyhet 4 Nyhet 5 | Nyhet 6 Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Dette er et PHP/PHP spørsmål mer enn et database spørsmål. Foreslår at du poster spørsmålet i PHP-gruppen. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) okidok. Takker. Regna egentlig med at det var på php-delen dette måtte løses Endret 9. juni 2005 av Stonescream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå