IntelAmdAti Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg lastet ned fra Fileplanet, det var gratis men jeg måtte vente i 10 minutter for å laste ned patchen. Funket det? Siden det er US-patchen mener jeg... Ser ut som de er helt like og de bare har skiftet filnavnet, men man kan aldri vite helt sikkert heh Jeg fikk den ikke til å virke, det er kanskje best å bruke blizzard updater da, det ser ut til å virke nå. Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldo...-enGB-patch.exe Patchen var nede på 1,5min her! 600kb\s Lenke til kommentar
Raugen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldo...-enGB-patch.exe Patchen var nede på 1,5min her! 600kb\s Og denne funker på EU? Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jepp Noen som har kommet seg inn? Ser ikke ut som om realmene er oppe enda. Endret 8. juni 2005 av rudolfrock Lenke til kommentar
alsvik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) blizzard downloader stoppet når den hadde kommet til 98% og der står den!! Endret 8. juni 2005 av alsvik Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 den ligger også ute på en kjent svensk BT tracker... Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Når kommer serverene opp igjen da? Endret 8. juni 2005 av hingsten Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldo...-enGB-patch.exe Patchen var nede på 1,5min her! 600kb\s lol, 400 kb sec, takk nextgentel, og du som posta link. Dere må prøve denne Endret 8. juni 2005 av guttorm Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jepp Noen som har kommet seg inn? Ser ikke ut som om realmene er oppe enda. Var inne i 7 minutter på Silvermoon, bare for å se at serveren skulle ned igjen. Hørte rykter om en fatal PvP bug i Battlegrounds som gjorde at når man looted ble alt annet i inventory overskrevet. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...1&tmp=1#post250 Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Nei, faen så surt da. Og den første dagen min på leeenge der jeg hadde fri. så får jeg ikke spille:\ Tipper det går hett for seg i server rommene til Blizzard nå :!: Endret 8. juni 2005 av hingsten Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Min stoppet på 99%... takk for et visst nederlandsk universitet og 520kB/s heh Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Before going to the battlegrounds, remove any items of value from backpacks and put them in your bank, move items like potions etc to your last BP (including your hearthstone) for some reason a very nasty bug has appeared in the battlegrounds. Any soulshards gained in the BG area's will OVERWRITE any item in your inventory. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post313376 Bra jobba Blizzard Fikk lastet ned patchen og logget inn en liten stund, men serveren gikk fort ned igjen. Endret 8. juni 2005 av Cyberbug Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) "soulshards"... Er det det du får for å drepe fiender i BG eller er det warlock spesifikk bug? edit: Leste linken... bra jeg ikke har en warlock Endret 8. juni 2005 av SBS Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hehe, ikke sikker på hva det er. Spiller med en Pally og Mage, men jeg akter ikke å være forsøkskanin på om det er Warlock spes bug only. Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Gleder meg til i kveld å få testa en mindre bugga Warlock bare synd at Paranoia spamming ikke funker lenger EDIT: Soulshard buggen gjelder nok kun Warlocks siden det er kun Warlocks som har Soulshards, og de brukes for Warlock Spells.... (og de er soulbound) Endret 8. juni 2005 av Kyppre Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvis du fortsatt ikke har lastet ned patchen så finner man 3-4 mirrors her Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Når kommer serverne opp igjen? Har sykt lyst til å spille nå... Har fri fra skolen i dag og hadde gleda meg til å spille wow, så fant jeg ut at jeg ikke kunne spille før 12 i dag, tenkte greit nok, da er jo spillet forbedra. Men nå når klokken nærmer ser 12.30 er ikke Dragonmaw opp igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 *weee* Her går det unna 700 kb/s *fiiine FTP'en* Hjem om 2,5 timer. Håper serverne har stabilisert seg til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå