Sfinx Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Skal ha meg ny skjerm nå. Det blir da en 19" LCD skjerm og den skal være bra og rimelig. Har hørt mye godt om denne skjermen, men jeg lurer på.. Hvor får jeg kjøpt den i svart og IKKE sølv??? Hehe.. vil helst ha den i sort. Hvor skal jeg bestille den da? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Du får den kun i svart OG sølv. Dvs. at rammen rundt selve LCD-panelet er sølv i fronten, og foten + baksiden av LCD-panelet er svart. Er dog ikke noe stress å lakkere om ramma rundt på egen hånd. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 være litt forsiktig, blir litt dumt om du søler... Minner meg om en Brødrene Dal-episode, da Roms satt med blanko og rettet på word-dokumentet sitt... Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Minner meg om en Brødrene Dal-episode, da Roms satt med blanko og rettet på word-dokumentet sitt... Hehe, den episoden ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå