SW-547 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er det noe som har savnet en justerbar LCD skjerm til sitt DSLR kamera? Jeg har ingen ide om kvaliteten, men det kan kanskje være nyttig for noen. Kjekt med en ekstra duppeditt Butikk Flere bilder. Lenke til kommentar
rolfy81 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vel ettersom man kun bruker optisk søker på dslr tror jeg ikke det har noe for seg, kanskje det kunne vert nyttig i studio fotografering, men der bruker man som regel en form for "remote capture". Så jeg tror ikke det hadde blitt noen serlig suksess, tror det hadde gjort kameraet mindre solid og vanskeligere å handtere. RDW Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg har hatt bruk for noe sånt flere ganger. I de tilfellene det er fysisk umulig eller farlig å sette øyet bort til kameraet så vil det være en ypperlig sak. Kvaliteten er ikke viktig for meg så lenge jeg kan se nøyaktig hvor kameraet peker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 I de tilfellene det er fysisk umulig eller farlig å sette øyet bort til kameraet så vil det være en ypperlig sak. Når er det farlig å sette øyet inntil kameraet? Herr Brun Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Kul "duppeditt" Dumt den ikke kan vinkles&justeres slik at den kan passe i et undervannshus. Er jo en av de store fordelene ved å bruke digitale kompaktkamera under vann - man kan bruke skjermen som søker, uten å få masse bobler foran objektivet som man kan risikere når en bruker den optiske søkern på SLR Endret 10. juni 2005 av Krapfoss Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Når er det farlig å sette øyet inntil kameraet? Som når jeg tok dette bildet, det var 15 meter loddrett foran meg. Med kameraet på strak arm så var det relativt trygt, hadde jeg gått ett skritt fram for å se igjennom søkeren så hadde det vært farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå