Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig eksamen VGS - hva kom du opp i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kommet opp enda. Gått og kasta vekk en uke fordi vi ikke får vite dato for muntlig. Er tre muligheter igjen: onsdag kl. 10, onsdag kl. 17, og torsdag kl. 10. Har kommet opp ett parti i historie i klassen, og religionslæreren vår har allerede fått opp en anna klasse i religion. Da står vi igjen med norsk, fysikk, matte og kjemi. Fordi vi har samme lærer i matte og kjemi, og hele klassen ++ kom opp i kjemi skriftlig, og vi er 21 stk igjen som skal opp, tror jeg det blir norsk, fysikk og matte.

Lenke til kommentar

Unnskyld uttrykket, men faen steike. Kom ikke opp i norsk! Woho! :D Nå er det røket både norsk og historie i klassen, religionslæreren vår har fått opp et annet parti, og vi står stort sett igjen med realfagene. Halvparten av oss som er igjen får vite fag nå kl. 17, og resten i morra klokken 10. Gunstig med tanke på dersom jeg ikke kommer opp i dag, så vet jeg med 99% sikkerhet hva jeg kommer opp i :)

Lenke til kommentar
Kom opp i Nyere historie, VK2. "Kommunismens vekst og fall," forferdelig stor oppgave. :(

 

EDIT: Har 6 i standpunkt, så karakterpress? JA.

Regner med at du har fått med deg det meste av pensum, da du har oppnådd beste karakter i faget. Les på det du er usikker på, så skal dette gå som en drøm ;)

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...