HolgerL Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg kommer til å snakke til den som spør. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg kom opp i 3KJ, og fikk dødsenkle oppgaver. (Kjent tema; syrer og baser, ukjent tema; galvaniske celler.) Dessverre klarte jeg å rote meg bort så grundig at jeg var sikker på at jeg kom til å få fire, men sensor mente at jeg fortjente fem. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Kom opp i nyere historie jeg, ikke så ille med tanke på hva annet jeg kunne kommet opp i (naturfag, samfunnsøkonomi , 2SK og norsk). Endret 12. juni 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har ikke kommet opp enda. Gått og kasta vekk en uke fordi vi ikke får vite dato for muntlig. Er tre muligheter igjen: onsdag kl. 10, onsdag kl. 17, og torsdag kl. 10. Har kommet opp ett parti i historie i klassen, og religionslæreren vår har allerede fått opp en anna klasse i religion. Da står vi igjen med norsk, fysikk, matte og kjemi. Fordi vi har samme lærer i matte og kjemi, og hele klassen ++ kom opp i kjemi skriftlig, og vi er 21 stk igjen som skal opp, tror jeg det blir norsk, fysikk og matte. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kom opp i ingen muntlig eksamen Har ikke hatt muntlig på de tre årene jeg har gått på VGS, går riktig nok yrkeslinja da. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg kom ikke opp i muntlig jeg heller Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kom ikkje opp i nokon mutleg no. Ferie! Lenke til kommentar
andersfk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Muntlig 3FY-eksamen i dag kl. 10. Temaer: Krumme bevegelser og elektromagnetisk induksjon. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Da var 3MX-eksamen ferdig. Hadde om trigonometriske funksjoner og rekker. Jeg trodde ikke det gikk så veldig bra, men jeg fikk faktisk 5 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Unnskyld uttrykket, men faen steike. Kom ikke opp i norsk! Woho! Nå er det røket både norsk og historie i klassen, religionslæreren vår har fått opp et annet parti, og vi står stort sett igjen med realfagene. Halvparten av oss som er igjen får vite fag nå kl. 17, og resten i morra klokken 10. Gunstig med tanke på dersom jeg ikke kommer opp i dag, så vet jeg med 99% sikkerhet hva jeg kommer opp i Lenke til kommentar
bernini Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Endelig ferdig med skolen Kom opp i 3FY, fikk 4. Fornøyd med det siden jeg har 2 i standpunkt. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ferdig med Eldre Historie nå! Fikk 6 Nå er det ut å feste Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kom opp i 3mx. Så nå driver jeg å regner gamle prøver fra de forskjellige kapitlene. Bah, må nesten gjøre det perfekt på eksamen siden jeg antakeligvis får 6 i standpunkt. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kom opp i 3KJ, eksamen på torsdag, lurer på hva jeg skal øve på nå? Får 6 i standpunkt, så det er litt karakterpress Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Kom opp i Nyere historie, VK2. "Kommunismens vekst og fall," forferdelig stor oppgave. EDIT: Har 6 i standpunkt, så karakterpress? JA. Endret 14. juni 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kom opp i 3KJ, eksamen på torsdag, lurer på hva jeg skal øve på nå?Får 6 i standpunkt, så det er litt karakterpress Dersom du føler at du kan det meste vil jeg anbefale å bruke litt tid på å gå igjennom elevøvelsene. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kom opp i Nyere historie, VK2. "Kommunismens vekst og fall," forferdelig stor oppgave. EDIT: Har 6 i standpunkt, så karakterpress? JA. Regner med at du har fått med deg det meste av pensum, da du har oppnådd beste karakter i faget. Les på det du er usikker på, så skal dette gå som en drøm Lykke til Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Til dere som kom opp i 3FY: hvordan har dere forberedt dere? Hvordan gikk eksamen, hva skjedde liksom? Skal opp i morra på kvelden en gang... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 eg kom ikke opp går GK Byggfag kom heller ikke opp i skriftelig. Kun tverrfagelig på meg :9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå