T.L Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kjemi muntlig. På forhånd tenkte jeg med meg selv at jeg var fornøyd med hva som helst, bare jeg slapp kjemi, så det måtte jo bare skje. Men får gjøre det beste ut av det. 2/3-deler skal være et forbredt tema, så får satse på å gjøre det bra der, for den uforbredte kommer til å gå rett vest uansett. Btw, noen som vet om praktiske situasjoner hvor det kan være nyttig å påvirke en kjemisk likevekt? Eneste jeg vet om er når man skal framstille ammoniakk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Likevekter kan brukes flere steder: Kalk i fast / oppløst form, hvordan fjerne kalkavleiringer i kaffetrakter for eksempel. (tentamensoppgave). Kommer ikke på flere, jaja. Det er i alle fall noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Obligatorisk tverrfaglig media, samt at jeg sikkert kommer opp i muntlig i SK eller norsk siden vi slapp skriftlig SL mener du. SK er ikke et fag på media. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 SL mener du. SK er ikke et fag på media. Liten typo der ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 SL mener du. SK er ikke et fag på media. Liten typo der ja. Jeg kom ikke opp i noe da jeg gikk media VK1. 6 stk i klassen kom opp i samfunnslære, SL, men det er ikke vanskelig det da. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Jeg og seks andre kom opp i fjor og har ikke planer om å komme opp i år. Nå kan den andre halvdelen av lista komme opp Endret 9. juni 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har gitt opp lesingen. Nå ser jeg to filmer og legger meg. Så jeg sier som Beatles: Let it be, let it be... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Går på elektro! Får vite hva jeg kommer opp i på mandag! Lenke til kommentar
ltkolnes Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg går ØA på St. Olav og kom opp i bedritsøkonomi! Hælig! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 kom opp i fransk muntig. konge siden jeg ikke kan fransk har oppmøte kl 9 i mårra og examen kl 10. jeg skulle være smart å legge meg tidlig (kl 23) gjorde det, men har faen meg fortsatt ikke fårr sove! sto opp igjen nå. måtte ha røyk. er klar for runde 2 av prøve-soving... herregud. dette kommer ikke til å gå bra.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hadde tverrfaglig eksamen i mediefaga. Det vil sei mediekommunikasjon, mediedesign og medieproduksjon. Fekk 5, noke eg eigentleg ikkje er nøgd med. Hadde håpt på ein 6ar. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kom ikke opp skriftlig eller muntlig! Sommerferie! I helgen skal det feires! Skål! Lenke til kommentar
bernini Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) 3FY - "Tjoho" - Var ihverfall bedre enn norsk.. Hadde håpet på historie eller religion, men men, shit happens.. Noen som har noen gode tips til lesingen? Vet ikke hvilke emner/forsøk jeg bør kunne.. Endret 10. juni 2005 av gordito Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Da var jeg ferdig i 3FY eksamen muntlig for 1 time siden... jeg har også fått vite karakteren, og den ble 4... fornøyd med det... for alle dere som vet hva 3FY er, så kom jeg opp i Colombs lov + fotoelektrisk effekt.. da var det sommerferie Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Spansk muntlig, VK2. Ett fag jeg har karakteren 0 i. Men trur du ikke jeg klarte å få 2! Jeg er så glad nå. Det ble vitnemål på denne gutten også! Lenke til kommentar
bernini Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Spansk muntlig, VK2. Ett fag jeg har karakteren 0 i. Men trur du ikke jeg klarte å få 2! Jeg er så glad nå. Det ble vitnemål på denne gutten også! Skulle ønske jeg hadde Spansk og kom opp i det.. Hvorfor valgte jeg fysikk.. dør av kjedsomhet allerede etter en halv dags lesing Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Den nye norskordningen rox0r, ja. Jeg kom opp i 2SK, veldig fornøyd. Sitter her med boken og skal egentlig lese, men jeg forbereder meg heller på en synseeksamen heller. Kunne gitt mye for å ha kommet opp i SK.. Enkleste faget jeg har. (God lærer, bra klasse). Men kom opp i Tysk. Scheisse! Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Går GK allmenn, og kom opp i engelsk. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg kom opp i muntlig 3MX. Greit nok, egentlig. Det dumme er at jeg må forsvare sekseren min. Men jeg antar at det gis rom for litt tull og tøys så lenge helhetsinntrykket er bra. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det beste er jo når du får skikkelig kontakt med sensor og kan putte inn litt tull og tøys (sånn bokstavelig sett). Hvem er det dere snakker til på eksamen forresten? Jeg har alltid snakka til sensor jeg, og ikke eksaminator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå