Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig eksamen VGS - hva kom du opp i?


Anbefalte innlegg

Kjemi muntlig. På forhånd tenkte jeg med meg selv at jeg var fornøyd med hva som helst, bare jeg slapp kjemi, så det måtte jo bare skje. Men får gjøre det beste ut av det. 2/3-deler skal være et forbredt tema, så får satse på å gjøre det bra der, for den uforbredte kommer til å gå rett vest uansett.

 

Btw, noen som vet om praktiske situasjoner hvor det kan være nyttig å påvirke en kjemisk likevekt? Eneste jeg vet om er når man skal framstille ammoniakk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Obligatorisk tverrfaglig media, samt at jeg sikkert kommer opp i muntlig i SK eller norsk siden vi slapp skriftlig :(

SL mener du. SK er ikke et fag på media.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
SL mener du. SK er ikke et fag på media.

Liten typo der ja.

Jeg kom ikke opp i noe da jeg gikk media VK1. 6 stk i klassen kom opp i samfunnslære, SL, men det er ikke vanskelig det da.

Lenke til kommentar

kom opp i fransk muntig. konge siden jeg ikke kan fransk :ermm:

har oppmøte kl 9 i mårra og examen kl 10. jeg skulle være smart å legge meg tidlig (kl 23) gjorde det, men har faen meg fortsatt ikke fårr sove! sto opp igjen nå. måtte ha røyk. er klar for runde 2 av prøve-soving... herregud. dette kommer ikke til å gå bra.. :(

Lenke til kommentar
Spansk muntlig, VK2. Ett fag jeg har karakteren 0 i. Men trur du ikke jeg klarte å få 2! Jeg er så glad nå. Det ble vitnemål på denne gutten også!

Skulle ønske jeg hadde Spansk og kom opp i det.. Hvorfor valgte jeg fysikk.. dør av kjedsomhet allerede etter en halv dags lesing :(

Lenke til kommentar
Den nye norskordningen rox0r, ja. Jeg kom opp i 2SK, veldig fornøyd. Sitter her med boken og skal egentlig lese, men jeg forbereder meg heller på en synseeksamen heller.

Kunne gitt mye for å ha kommet opp i SK.. Enkleste faget jeg har. (God lærer, bra klasse). Men kom opp i Tysk. Scheisse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...