gamerman Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Jeg har lest litt på Komplett ang kritikk og erfaringer med denne spilleren . Det som forundret meg litt er dette : Creative MuVo Micro N200 1024MB Black Dette er alt i alt en veldig god mp3 spiller. Veldig bra lyd og meny osv. Det eneste lille minus er at når meny-lyset er på kommer det en liten pipelyd i ørene. men dette er ikke ikke man legger merke til når man er inni musikkens verden Denne her er suveren. Den veier rett og slett ingenting. Bra pris, og knall lyd. Les mer via linken.... Men når vi går over til White version Creative MuVo Micro N200 1024 MB White Ja var veldig fornøyd med at jeg endelig hadde bestilt meg ny mp3 spiller, var lei av min forige 64mb spiller... så da skulle vel denne 1gb MuVo n200 være noe for meg... Ja alt virka fint når jeg fikk den, spilleren var liten, lett og stillig! Ja den virka som en bra mp3 spiller, høretelefonen som fulgte med var forresten elendig, den måtte byttes ut med en gang! da ble lyden veldig grei!! ja var vel fornøyd i 2ukers tid, da hadde spilleren vært utmerket, så derfor syns jeg det var rart da den starta å slå seg av hele tiden, jeg trodde det var batteriet som var dårlig så jeg skifta det,, men hjalp ikke!! problemet ble bare være og være, nå ville ikke spilleren starte, når jeg slo den på så bare slo den seg av igjen... skjedde hele tiden, men noen ganger så kom den på, men slo seg av igjen,, fullstendig ubrukelig... kan heler ikke fatte hvorfor det skjer, har ikke mistet den i bakken eller noe med den, har brukt plastik beskyttelsen hele tiden også!! så det er ikke noe jeg har gjort med spilleren for og si det sån!! så når jeg kobler den til pcen så kommer jeg inn på den, prøvd mange ganger å slette alt musikk på spilleren, men samme problemt skjer uansett!!! Jeg vet ikkeom andre har opplevd det samme som meg, eller om det er en feil med min spiller...! vil bare ikke anbefale noen og kjøpe denne spilleren! vet ikke om det hjeller de andre versonen (128mb, 256mb, 512mb) jeg har 1gb versonen! vel nå bruker jeg min gamle jensen mp3 spiller som jeg fikk for 1 kr, den har jeg mista i bakken 100 ganger, men den funker like bra enda... jaja!! Hadde akkurat samme problemet som Hoff Stian, jeg forsøkte å skifte fra mp3 filer til wma filer, da funket det en liten stund.... men nå starter den bare med Creative logoen og slår seg av rett etter på, har skiftet mellom flere batterier. Bare humbug, reinspikka skjit... Nå lurer jeg på , gjelder dette BARE white version ? Dette ville jo vært ekstremt rart hvis det skjer bare med white version. Jeg hadde tenkt til å kjøpe meg Creative MuVo Slim 1024MB men på datakjeden sa de dette : Vil bare nevne at denne spilleren har en noe utsatt kobling til høretelefonene.Det har vært en del mennesker som har hatt lignende spiller og klart å ødelegge hodetelefonadapteret. Vil bare gjøre oppmerksom på dette, men de fleste tilfellene av dette dekkes fremdeles av garanti. Mvh ***** ****** Datakjeden Tønsberg AS Hva skal jeg velge ? Skal jeg gå for slim eller White micro ? Takker på forhånd Endret 8. juni 2005 av gamerman Lenke til kommentar
tommis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Heisann Har sett endel på denne spilleren jeg også, la merke til det samme som deg. Det at alle de negative står under den hvite versjonen og omvendt med den svarte regnet jeg med bare var tilfeldigheter. Men det ser jo ut som om noen har hatt noen dårlige erfaringer med denne spilleren, selv om de fleste er positive(slik vil det jo alltid være). En ting er jo dette med pipelyden ved backlight på, dette går igjen i de fleste anmeldelser av spilleren. Noen her som har erfaringer med dette? Da jeg kikket rundt etter anmeldelser og erfaringer om denne spilleren fant jeg ut at creative har kommet med en ny versjon i disse dager, denne heter Creative Zen Nano Plus og kan sees her. Denne er meget lik N200 men man kan jo håpe at disse tingene som har blitt klaget på med N200 er rettet på denne modellen. Spilleren er ventet i salg i norge i løpet av sommeren etter som jeg forsto, man får jo tydeligvis kjøpt den allerede i USA. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Heisann Har sett endel på denne spilleren jeg også, la merke til det samme som deg. Det at alle de negative står under den hvite versjonen og omvendt med den svarte regnet jeg med bare var tilfeldigheter. Men det ser jo ut som om noen har hatt noen dårlige erfaringer med denne spilleren, selv om de fleste er positive(slik vil det jo alltid være). En ting er jo dette med pipelyden ved backlight på, dette går igjen i de fleste anmeldelser av spilleren. Noen her som har erfaringer med dette? Da jeg kikket rundt etter anmeldelser og erfaringer om denne spilleren fant jeg ut at creative har kommet med en ny versjon i disse dager, denne heter Creative Zen Nano Plus og kan sees her. Denne er meget lik N200 men man kan jo håpe at disse tingene som har blitt klaget på med N200 er rettet på denne modellen. Spilleren er ventet i salg i norge i løpet av sommeren etter som jeg forsto, man får jo tydeligvis kjøpt den allerede i USA. Skal vist gå an og fikse dette problemet lett ^____^ Jeg har allerede bestillt meg en Har du prøvd å ringe til Creative? Det er gratis i noen måneder såvidt jeg husker. Jeg fikk samme problem med min spiller, så jeg ringte det telefonnummeret som fulgte med spilleren. Der fortalte de at det var et kjent problem, og så gav de meg en link: http://no.europe.creative.com/support/downloads/download.asp Her må du velge spilleren din, trykke neste. På den neste siden må du velge Engelsk og firmware. Trykk så videre og last ned den fila. Så vidt jeg husker så skal du etter å ha lasta ned fila, koble til spilleren. Å bruke dette firmwaret vil formatere hele spilleren, alle filene du har lagt inn forsvinner altså. Til gjengjeld har ikke jeg opplevd at problemet har oppstått igjen siden. Om det gjør det så er det nok bare å formatere på nytt. Lykke til! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vel, jeg ser ikke noe annet problem enn å bare installere den patch-tingen før man i det hele tatt starter å bruke spilleren. Var ihvertfall det jeg gjorde, og har ikke hatt noen problemer med den enda. Angående problemet med lydskurring i bakgrunnen når lyset er på, det er egentlig ikke noe problem. For det første så varer det kun i 3 sek bd, og er også en fin "alarm" når du har spilleren i lomma. Da får du nemlig vite om du trykker inn en av knappene Ellers må jeg få si at spilleren er upåklagelig, og jeg har den hvite versjonen. MEN, en ting lurer jeg på. Softwaren som kreves installert, dvs drivern som kreves, for at spilleren skal kunne kobles til pcen, hvor finner man denne på nettet? Ønsker å overføre sangene fra spilleren til pcen på jobben men gidder da for feen ikke å drasse på en cd hit Så en url hadde vært fint Lenke til kommentar
Romanara Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Min svarte MuVo Micro N200 virket flott i tre måneder, men i det siste har den begynt å slå seg av uten grunn. Jeg har prøvd det meste, fra å bytte batterier til å oppdatere firmware og formatere spilleren. Da virker den normalt i noen timer, så slår den seg av. Prøver jeg å slå den på igjen, virker den et minutt eller to, og slår seg av. Så blir det bare værre, helt til den ikke kan slåes på i det hele tatt. Er det noen som har en løsning på dette problemet, ville jeg vært takknemlig! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette problemet skal løses med å oppgradere engelsk firmware. Det er et kjent problem, og reparert for en god stund siden med ny firmware. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Fått den i dag Den funket bra ^_^ Bra lyd , klikket ikke ( oppgraderte firmware med en gang ) Det eneste som var kjipt er at jeg har glemt å koble til min USB 2 host foran på kabinettet mitt så det tar 2 min per album Lenke til kommentar
Romanara Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nei, jeg har oppdatert til nyeste firmware, men problemet er der fortsatt. Den slår seg av like fullt, selv om den virker en times tid før det skjer - etter oppdateringen. Da virker den ikke igjen før jeg har oppdatert enda en gang... og slik kan jeg holde på. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Angående problemet med lydskurring i bakgrunnen når lyset er på, det er egentlig ikke noe problem. For det første så varer det kun i 3 sek bd, og er også en fin "alarm" når du har spilleren i lomma. Da får du nemlig vite om du trykker inn en av knappene 4319985[/snapback] Går det ikke an å få vekk den lydskurringa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå