eirik_14 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hei hehe eg lurter på om kjølepastaen eg veldig viktig for cpuen eg fordi eg måtter ta av cpuen fra cpu ribben er dt noe forskjell på med el uten har vært sånn i ca en måned no takk for hjelpen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kjølepastaen er der for å utjevne små ujevnheter og skape bedre kontakt mellom cpu og kjølern, noe som i sin tur gir litt lavere temp . Lenke til kommentar
eirik_14 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 men liksom e det veldig viktig el?? kan cpuen bli ødelagt av og ikkje ha kjølepasta Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nei den blir ikke ødelagt, som sagt det er for å bedre kontaktflatene og senke temp litt. Har du en grei temp spiller det liten/ingen rolle. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 klart ikke den blir det, med kjølepasta så ligger jo cpuen noen grader under det den ligger på uten Lenke til kommentar
eirik_14 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 har en p4 2,00 klokka te 2,4 da ligger den på 34 viss eg spiller el med et prog som krever litt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Helt grei temp det,ingenting å tenke på da . Lenke til kommentar
eirik_14 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 hehe eg tro eg bare tar det på eg ska kjøpe i morra e det noe spess du burde tenke på når du tar det på? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 skal helst ikke få noe utenfor kjernen, har ødelagt ein duron pga det Lenke til kommentar
eirik_14 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 liksom ikkje utenfor overflaten oppå cpuen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Du kunne jo i det minste vist bilde av den prosessoren han har Du skal helst ikke ha for mye utenfor det grå feltet her. Dette er slik din cpu ser ut ikke sant? Lenke til kommentar
eirik_14 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 ja den ser slik ut lingner no hehe men eg har tatt på no hehe funker bra varmen gikk ned med ca 3c hehe takkar for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå