tiboine Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva har skjedd med Siste fra forum linkene på forsiden? Før så stod hele eller mer av topicen til tråder enn det gjør nå. Nå er det bare vill gjetting på flere av de: * Hjelp til å finne rød ... (0) (rød bil, pc, ballong?) * Anbefaling av beste bæ... (1) * Hardware.no i ny drakt (673) * Oppgradering av bærbar (5) * ATI R520 Benchmark sco... (0) * Kjøpe bærbar- grafikko... (2) * Ønsker råd når jeg ska... (7) (kjøpe pc? dra på fisketur? kjpe mat?) * Mp3 Fm Sender (17) * Hva i alle dager feile... (2) (hjernen min? pc'n min? mobilen min?) * Apple/Intel betyr døde... (66) (hm...) * Den store DFI NF4 Tråd... (920) * Fått S-ata, nå finner ... (2) (hva er det som finner ikke finner hva?) * Hvilken av dinside pce... (14) Måtte bare skrive noe teit i parantes, men poenget er vel klart? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er vell tre ords regelen som har slått til for fult Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Problemet har alt blitt tatt opp i en mer passende kategori http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=426554 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg