cybervision_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg hadde fra før to IDE HD'er en til OS og programmer og en annen til annet vas. Jeg har byttet OS disk, og etter å ha installert OS på den nye S-ataen (som funker som ei kule) koplet jeg i strømmen til Ide disken som jeg vil beholde, men windows finner ikke denne nå. Den vises i Boot lista som kommer når du starter opp. Hjelp! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Først, prøv å sette IDE-kabelen i den andre slotten på hovedkortet. Hvis ikke det fungerer, prøv å gi litt mer informasjon om hovedkortet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kjør diskmgmt.msc og se om du må aktivere den. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Finner ikke disken i diskbehandling. Du mener at jeg skal sette disken i ide kanalen jeg bruker på cdromene? Hovedkortet er et Epox 8KDA3+ Nforce3 250GB AMD64, begge diskene er WD Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Finner ikke disken i diskbehandling. Du mener at jeg skal sette disken i ide kanalen jeg bruker på cdromene? Hovedkortet er et Epox 8KDA3+ Nforce3 250GB AMD64, begge diskene er WD Prøvde du det? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Det funket ikke, men jeg søkte i diskbehandling og da måtte jeg klikke på: Legg til som ekstern disk, da funket det. Takk for all hjelp alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå