Gå til innhold

Projektor & XBox?!

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som benytter seg av dette?! Vurderer selv og kanskje kjøpe meg en pj slik at når XBox 360 kommer, kan jeg virkelig boltre meg fast på rommet :dribble: ..

Kan man se på vanlig tv, med en pj, eller blir bilde dårlig?!

Vil ikke bruke mer en 10.000 kroner.

Noen som har noen kommentarer, anbefalinger til pj?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Er det noen som benytter seg av dette?! Vurderer selv og kanskje kjøpe meg en pj slik at når XBox 360 kommer, kan jeg virkelig boltre meg fast på rommet :dribble: ..

Kan man se på vanlig tv, med en pj, eller blir bilde dårlig?!

Vil ikke bruke mer en 10.000 kroner.

Noen som har noen kommentarer, anbefalinger til pj?!

Det er selvsagt fullt mulig å se tv på projektor, men tenk da på at lyspæren i de fleste varer i ca.2000 timer. Skal du bytte pære må du nok regne med en 4-5 tusen for en ny.

Bildet i dagslys er ikke å anbefale, så du bør nok ha et mørkt rom. Bildet er forsåvidt greit nok det. Det beste med projektor er jo selvsagt størrelsen på "skjermen". Det er jo helt konge med en 100" på veggen :thumbup:

Det finnes flere rimelige projektorer, en kompis har en BENQ som han betalte 9000 for. Anbefaler deg å spørre på et forum hvor det har god greie på kvalitet vs pris.

Lykke til!

Lenke til kommentar

En PJ som klarer å vise materiale med HD-oppløsning er ikke det samme som en PJ med oppløsning på 1920*1200 (HD). De billige (les: ikke 50 000,-) prosjektorene i dag som hevder å ha HD skalerer bildet ned til f.eks 800*600.

Noen som vet hvilke utganger det er på xbox 360? er det vga? Må man bruke den der hd-tilkoblingen, eller er det mulig å få f.eks 800*600 ut av s-video-kabelen?

Lenke til kommentar
En PJ som klarer å vise materiale med HD-oppløsning er ikke det samme som en PJ med oppløsning på 1920*1200 (HD).

Du tenker sikkert på 1920*1080, altså 1080i/p, men man får jo relativt rimelige projektorer med native 720p (som også er HD), f.eks Pana AE700 til rundt 12(?) lapper.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Flyttes fra "Spill -> Spørsmål og svar - Konsoll" til "Digitale bilder, foto og video -> Projektor".

Jeg tror du vil få bedre respons fra de som henger i denne kateogorien. Også handler vel strengt tatt tråden mer om prosjektør enn om konsollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...