Gef Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Var ute på sola stranden her om dagen, tok et par bilder siden det var fint vær. Møtte på denne karen som vanket rundt meg og lekte fredelig i sjøen, helt til dette kom mot ham: Lenke til kommentar
SOGM Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vedlig fine farger du har fanget der, men jeg savner litt mere bevegelse i hunden. Det ser egentlig ut som om den bare vandrer fredlig vekk fra stedet. Ps, det er noen sorte steker som plager meg øverst i bildet Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Var ute på sola stranden her om dagen, tok et par bilder siden det var fint vær. Møtte på denne karen som vanket rundt meg og lekte fredelig i sjøen, helt til dette kom mot ham: Og så...? Bildet er overeksponert. Dette er et diskusjonsforum, ikke en bildekritikk.. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Var ute på sola stranden her om dagen, tok et par bilder siden det var fint vær. Møtte på denne karen som vanket rundt meg og lekte fredelig i sjøen, helt til dette kom mot ham: Og så...? Bildet er overeksponert. Dette er et diskusjonsforum, ikke en bildekritikk.. dette er da faktisk bildekritikken.......... Sjekk litt før du kommer med slike innlegg! Lenke til kommentar
Zork Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Dette er et diskusjonsforum, ikke en bildekritikk.. Dagens skivebom. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Slikt varmer på en dag der en hadde sin siste "eksamen" for året:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Var ute på sola stranden her om dagen, tok et par bilder siden det var fint vær. Møtte på denne karen som vanket rundt meg og lekte fredelig i sjøen, helt til dette kom mot ham: Og så...? Bildet er overeksponert. Dette er et diskusjonsforum, ikke en bildekritikk.. Forum -> Digitale bilder, foto og video -> Bildekritikk -> Hund blir avbrutt i leken Akkurat ja Fint bilete. Kva angår kvalitet har eg lite peiling på, men der ser bra ut, likte motivet. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Greit, jeg som ikke så nøye nok, beklager den der. Mine andre kommentarer står fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå