Gå til innhold

Webshop med utsalg i Oslo?

Anbefalte innlegg

Jeg skal til oslo neste uke (stor reise for en som bor på lansbygda), så jeg lurte på om det var noen gode webshop med utsalgssted i oslo.

Jeg skal bestille audiogy lydkort og logitech z-560 høyttalere.

Viss det ikke er noen butikker som ligger max 150kr over i pris til sammen (i forhold til billigste webshop) kommer jeg til å bestille online.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-20 11:53, MrA| skrev:

Komplett har da butikk i Oslo! Tipper prisen blir omtrent det samme når du må betale butikkpris i tilleg, men de pleier aldri og ha noe inne da :sad:.

Min erfaring er at de stort sett har på lager det samme som web-shopen har på lager. Men produkter som har bekreftet-dato på webshop, kommer vanligvis en eller to dager senere til butikkutsalget.

Lenke til kommentar

Pcmax er jo grei da. Du kan bestille på webshopen og legge til en "hent selv" på deres webshop så er den klar til henting når du kommer.

Med komplett så må man vel møte opp og bestille i kassen? Eller kan man bestille på nettet for så å hente den?

Lenke til kommentar

Prøv også Tech. http://www.tech.no Samme vareutvalg som PS data. Har handlet der med personlig frammøte. Men det var for ca 2 år siden. Send en mail eller ring først. Adr/Tlf står på siden deres.

Du kan også møte personlig opp hos Andresens data. Ikke så billig der, men fri frakt om du bestiller for over 500,-

http://www.ad.no Let litt på siden, så finner du adr/tlf.

Lenke til kommentar

Verken pcmax eller Dius har logitech høyttalerene. og komplett sitt prissystem gjør at det er billigere å bestille over web.

er det ikke noen andre butikker i oslo som har de høyttalerene (logitech z-560) til en grei pris (ca.2000). trenger ikke være web-shop

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-25 07:39, Savage skrev:

Hehe, litt sent kanskje, men Komplett har en syk mening om at de liker å la folk stå i kø :razz: ihvertfall filialen de har i sentrum.. SATAN for noen køer som er der..

Jeg kan ikke fatte at folkene gidder å stå 30-45 min i kø, når du kan få tak i minst like billig komponenter i andre webshoper i byen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-20 13:04, Kamerat skrev:

Dius har en nyåpna butikk i Oslo, som ligger rett bortafor Komplett i Møllergata.

Jeg så en annen ny butikk der, IQ Data tror jeg den het. Hvor ligger Dius da?

Quote:

Den 2002-07-25 13:24, Ardie skrev:

Jeg kan ikke fatte at folkene gidder å stå 30-45 min i kø, når du kan få tak i minst like billig komponenter i andre webshoper i byen.

Nå har de fått kølapp-system i møllergata, blir nesten som å handle på polet :smile:

Så da er det bare å trekke kølapp, og dra på kino mens du venter (Eldorado ligger i neste gate og viser masse action-filmer)

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at det var billigere å bestille det fra databutikken.com

de kostet 1850kr, det var billigere enn de fleste plasser, selv med porto på kr 300:)

dessuten hadde de det på lager.

men jeg kommer nok til å gå på kino likevel,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...