crapgame Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 noen som har forslag til hva jeg kan jobbe som frem til januar 06, når jeg skal i førstegangstjeneste. kriterier som ønskes: - helst ikke en butikk jobb, ev. en litt mer variert enn supern eller lignende - gjerne utendørsjobb - helst ingen kontor jobb vet at dette begrenser mye, men derfor jeg spør. har lyst til å gjøre noe anderledes enn vanlige jobber osv. spytt ut alt hjelper. har tenkt på f.eks Vekter, men trenger flere alternativer Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Aetat Er på jakt etter noe selv. Hva med en lagerjobb? Gartneri? Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noe relatert til den utdanning/jobben du har lyst på i framtiden? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Noe relatert til den utdanning/jobben du har lyst på i framtiden? både og, finner jeg noe som jeg trives med kan det jo seff være noe å fortsette med, men generellt tenker jeg på nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå