salah Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei. Jeg lurte på hvilken port jeg måtte åpne i routeren min for å få overføringer i aMSN til å gå raskere? Eller eventuelt hvordan jeg bare kan få det til å gå i normalt fart? Når noen sender meg en fil, går det i 2.5 kbps, og det tar over en time å sende en fil på 10 mb. Noen som kan hjelpe meg? Takker for svar. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Du kan stille inn portene du vil bruke selv mener jeg, eller så står det i faqen hvilke som den bruker... Endret 7. juni 2005 av Klette Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det går vell mere på brannmur og/eller ruter enn amsn selv. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Gå inn i routeren din og åpne portene 6891-6900. Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Gå inn i routeren din og åpne portene 6891-6900. Takk, skal det være UDP, TCP eller begge? Takk for alle svarene Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tror btw. Gaim jobber med støtte for uPnP for at filoverføringer skal funke fortere nå... Kansje en grunn til å skru på uPnP på ruteren? Lenke til kommentar
Leoric Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fra GAIM sin hjemmeside: The MSN protocol supports several different file transfer methods which are used under different network conditions. Currently, Gaim only supports a method that transfers through the MSN servers. While this is guaranteed to work under any network condition (even if both sides are behind NAT devices, for instance), it is unbearably slow. Er dette implementert i aMSN? Sikker på at aMSN ikke har den samme begrensningen? Lenke til kommentar
olear Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fra GAIM sin hjemmeside: The MSN protocol supports several different file transfer methods which are used under different network conditions. Currently, Gaim only supports a method that transfers through the MSN servers. While this is guaranteed to work under any network condition (even if both sides are behind NAT devices, for instance), it is unbearably slow. Er dette implementert i aMSN? Sikker på at aMSN ikke har den samme begrensningen? Har aldri hatt problemer med overføring med GAIM, den bruker hele linjen min når noe skal overføres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå