tmarcusk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Visste du at blåtannen forstyrrer det trådløse nettverket hvis de står for nærme hverandre. Det visste ikke jeg heller. Satt og sleit og hadde ingen peiling på hva som ikke fungerte. Helt til jeg bare nappet blåtannen ut på rein måfå. Gjett om jeg ble glad når jeg skjønte hva det var som forstyrret nettverket. Nå har jeg byttet kanal og satt senderne lengst mulig fra hverandre. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hm, jasså? Sitter her med blåtann på både denne PC-en og laptopen (ja, de er i kontakt med to telefoner atm). Begge PC-ene har WLAN-tilkobling til Internet og jeg ser ingen problemer med det... Har kanskje noe med hvilken frekvens du sender WLAN på? Lenke til kommentar
tmarcusk Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Kan godt hende, er bare glad for at det funker nå. Nå skal det bli godt å endelig legge seg Forresten så merket jeg at begge sender på 2.4 ghz. sikkert der det ligger Endret 7. juni 2005 av tmarcusk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå