AtomSmurf Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei! Er det noen som har kjøpt denne skjermen og er dere fornøyd? Jeg tenkte kjøpe to stk til film- og 3d-redigering. 19 tommer Neovo LCD på Elkjøp Stig, Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Specsene så jo ikek så dårlig ut, men den var mystisk billig. Lenke til kommentar
AtomSmurf Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Specsene så jo ikek så dårlig ut, men den var mystisk billig. Hehe, "mystisk billig"! Jo, enig der. Skal ta en titt på Elkjøp (her i Tromsø) idag så får vi se om den holder det den lover. Stig, Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 bestillte to stykker nå jeg håper de er bra da. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 De er mystisk billig ja... sikkert lokketilbud, eller noe til-overs vare... specsene var jo ikke dårlig. Så akkurat det samme nå istad og skulle til å poste det her Du får si fra hvordan de var! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 bestillte to stykker nå jeg håper de er bra da. Har du fått dem? Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg fant en annen skjerm med DVI til under 3000 kr http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?q=p:675061;c:36167;r:pg Ser ikke værst ut Kjøpte 2 idag Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 bestillte to stykker nå jeg håper de er bra da. Har du fått dem? fikk hentelappen i postkassen nå! *glede seg* skal hente de i dag. bare jeg ikke blir skuffet nå.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 bestillte to stykker nå jeg håper de er bra da. Har du fått dem? fikk hentelappen i postkassen nå! *glede seg* skal hente de i dag. bare jeg ikke blir skuffet nå.. Gi oss en raport Vist det er bra bestiller jeg også et par Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 da har jeg hentet de. går greit å spille med de, men nå er ikke jeg så kravstor heller. har ikke noen lcdskjermer å sammenligne med, har heller aldri prøvd en lcdskjerm, men jeg syntes det er en del etterslep. det er derimot ikke tegn til etterslep i Cinema4D (3D-program) da er jeg fornøyd. fargekvaliteten og kontrasten er bare helt super i forhold til min gamle crt, som egentlig er en ganske god skjerm. i windows er det en del etterslep når jeg flytter rundt på vinduer. det ser litt ut som skjermen legger til en rar antialias på teksten. men jeg regner med at dette kan stilles på et sted. den har en del innstillinger i kontrollpanelet. den har liten kant, det er bra. tipper det er 4-5cm mellomrom mellom skjermene. dette er jo stor forbedring fra crt. da måtte de stå nesten en halv meter fra hverandre. noe som er litt rart er at den ene skjermen er litt høyere en den andre. tipper det er noe med stativet (som forresten ikke kan justeres i høyden). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Flotte greier! Etter å ha lest andre efaringer, ser jeg at folk klager på litt etterslep. Men alt i alt ser det ut som er flott skjerm! Ettersom jeg ikke spiller så alt for mye, men dog mer film og bilderedigering håper jeg ikke etterslep blir noe problem, skulle det bli det er det jo bare å sende dem tilbake Nå er det bare å vente på lønning som kommer i morgen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå