Chief_R-W Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Spør for en kamerat. Hans MS Intelli 4.0 Explorer har fått det velkjente venstreknapp problemet og vil returnere den. Noen som har erfaringer med mpx.no? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Så det var en annen tråd om mpx men for meg så det ut som 14 dagers retur hvis jeg forstår rett. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Dette har jeg ikke fått med meg, hva er: "det velkjente venstreknapp problemet" ? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Etter et halv år har mange hatt problemer med venstre knappen. Den slutter å reagere på klikkene så må opp i 3-4 klikk før det skjer noe. Har selv hatt MS 4.0 akuratt det samme. Skjedde etter ca 7-8mnd. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 returnerte ett sett med logitech z560 høyttalere en gang, hadde ingen problemer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå