normal Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Ville bare opplyse at jeg har hørt at problemet ikke ligger i musen i seg selv, men at den deafault (standard) kjører på en FREKVENS som er veldig dårlig. Hvis man endrer denne skal det visst gå meget bedre. Et tips jeg håper kan hjelpe dere som sliter med dette og føler dere har kjøpt katten i sekken :sad: :wink: Lenke til kommentar
normal Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 noen som fikk med seg det? forventet en storm av storfornøyde brukere jeg nå men, men Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hvis du hadde forklart hvordan du "endrer" denne dårlige frekvensen så hadde jeg blitt fornøyd! Sliter personlig ikke med det, men musa kan jo aldri bli bra nok!! Dr.X Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-07-20 11:14, normal skrev:Ville bare opplyse at jeg har hørt at problemet ikke ligger i musen i seg selv, men at den deafault (standard) kjører på en FREKVENS som er veldig dårlig. Fint for deg. Men du kan jo ikke forvente at noen blir fornøyde fordi du har løst ditt problem.?. Er som å si: "har du lite penger? -> skaff deg mer" (uten å si hvordan). Hvis du vet hvor/hvordan du forandrer frekvensen og hadde postet det, hadde noen kansje blitt glade :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå