PC^2020 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Earth, Wind & Fire! Er det bare jeg som syns de har sinnsykt mange kule sanger? Må si det er favoritt-gruppa Spess disse sangene: Let's Groove September Can't Hide Love After The Love Has Gone Eller er jeg en gal mann. Sammens med Earth, Wind & Fire liker jeg bla.a. supertramp, diverse orkester sanger (star wars, eller john williams generelt), litt techno (safri duo, junior jack), bee gees, michael jackson har en del greie sanger og.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Nei du er ikke gal Earth, Wind & Fire - Celebrate Endret 7. juni 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Boogie wonderland er min ultimate favoritt fra den gruppa! men må ikke glemme å nevne at de har veldig mye bra musikk. Dropper man å se på vidoene og platecoverne dems så virker de fremdeles helt moderne. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Earth, Wind & Fire er ett av mine favorittband (sammen med Kool & The Gang og Tower of Power). Helt råååå musikk! Noen favorittlåter: - Revolution - Sun Goddess - Can't hide love - Getaway Jeg anbefaler alle å gå til anskaffelse av Earth, Wind & Fire Live at Montreux: http://www.amazon.com/Earth-Wind-Fire-Live...x/dp/B00069WFD0 Råeste DVD-konserten noensinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå