Gå til innhold

Norge og mobiler

Anbefalte innlegg

Hvem bestemmer om Norge skal få tilsendt "den og den" mobilen?

Det kommer jo nesten INGEN til Norge!? Hva er det som er feil? Ja vi er et lite land, men vi selger mobiltelefoner som hakkamøkk! Ingen produsenter/leverandører som kan åpne øynene å se dette? Hva tror dere i fremtiden? Blir Norge et land med rikt utvalg av mobiler? Jeg syns det rett og slett er kjedelig utvalg av mobiler her til lands :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg synes vi har et godt utvalg av mobiler.. men det er sant at det er maange flotte mobiler som ikke kommer nærmt landegrensen engang.. :no: men har litt forståelse for det og.. siden norge ER et lite land, ville det nok ikke lønt seg for di utallige produsentene å lansere mobilene sine her :hmm: vi er nok for inne grodd med di produsentene vi har fra før :p

Lenke til kommentar

Jeg syns det er rart å tenke på at Panasonic ikke er mer populært her til lands. De har fine og greie mobiler.. Min bror har hatt 3 forskjellige Panasonic mobiler, alle har vært helt KNALL! En liten ting jeg kom på i farta: Spesielt den klapp formen på de! Samsung/nokia sin "magnet" som holder telefonen igjen løsner opp å blir slakk etter som tiden går, men der har værtfall Panasonic gjort en glimrende jobb, etter 2 år er den fortsatt like stram og go!

EDIT: De produsentene som er i Norge nå i denne tid, kan kanskje utvide utvalget, uten at de går i no spesielt tap, vell? (Jeg vet ikke, men.. lov å spørre)

Noe vi kan gjøre som kunder for å få til et videre utvalg?

Endret av HybRis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...