lassegs Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Heisann. Fordi jeg bruker ubuntu vil jeg gjerne oppdatere biosen på Compal CL56en min fordi man trenger Acer drivere for å få nettverkskortsvitsjen til å funke, noe som trøbler inne imellom. Med den nye biosen trenger man ikke dette lenger. Så jeg finner biosupdaten på www.lamsystems.com, og skjønner ikke hva jeg skal gjøre med den. Etter å ha googla det litt, finner jeg ut at jeg må boote i dos for å få kjøre bat filen derfra. Og jeg leser om en som brukte win98 cd for å boote i dos. jeg bruker 8 timer på å laste ned win98SE som viser seg å være på spansk og totalt ubrukelig for meg . Noen som har noen tips for å boote i dos, eller innstallere denne biosupdaten på en annen måte? I must remind you; dette er en pc uten floppy Lenke til kommentar
JonA Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hent bios fra ftp://ftp.zepto.dk/Bios/4200 istedet. Filene du finner der er .iso - filer, og kan brennes til CD med de fleste brenneprogrammer. Boot fra CD Zepto znote 4200 er lik CL56... Lenke til kommentar
lassegs Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Tusen hjertlig takk for enkelt og godt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå