leigulas Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hey... Jeg bruker nå coolermaster wavemaster (miditower) kabinett. Da jeg fikk min nye vannkjøling fra Waterchill med tripplefan radiator, mått jeg røske ut en av de interne sideplatene (støtteplate for hdd's, floppy's og cd rom's) og satte radiatoren i front i kabinettet. Nå er problemet at luft inntaket/utblåsningen er for dårlig, samt at jeg ikke får plass til dvd'romen, og dårlig plass til harddisker. Luftgjennomstrømmingen er heller ikke topp, spesielt ikke under skjærmkortet. Er det noen som har tips til kabinett som er tilpasset en tripplerads radiator, har greie løsninger for vannkjøling generelt, og har en utmerket luftgjennomstrømning? Det er ikke nødt til å være pent. Lenke til kommentar
leigulas Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Noen der som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vurdert fulltower..? Lenke til kommentar
leigulas Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 jau... litt size er vel essensielt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå