Yonaz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei! Er det stor forskjell mellom x850 xt og x850 xt pe? Konge vis du svarer! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Oi, jeg er konge ettersom jeg snart kommer til å svare.. NEI, det er ikke stor forskjell.. Kortene er klokket litt forskjellig. XT PE er selvfølgelig litt bedre da, men det tror jeg ikke du vil merke noe til. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Forskjellen på kortene er usle 20Mhz på core. I praksis er ytelsesforskjellen dermed så liten at du garantert ikke ville kunne merke forskjell i en blindtest. Det er ikke verdt den relativt store prisforskjellen. Klokk heller det blilligere kortet opp et hakk, så har du samme produkt. -Stigma EDIT: Er jeg konge også nå siden jeg svarte, eller var det bare førstemann Endret 7. juni 2005 av Stigma Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du avga et bedre/mer nøyaktig svar enn meg -> du er også konge, selv om du svarte seinere.. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå