.tomf Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kan dere gi noen tips, eller noe som må endres på designen til den nye siden min.(se vedlagt bilde) Måtte gjøre kvaliteten dårlig for at bildet skulle ta mindre plass. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bildet “http://forum.hardware.no/index.php?act=Attach&type=post&id=4312594” inneholder feil, og kan derfor ikke vises. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Funker fint hos meg... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Funker fint her også. - Svart mot hvit er for store kontraster her (roter til designet) - Likte ikke swirl-saken i header og meny - Likte ikke headerfonten - Ser ut som om du har hatt store problemer med å tegne boksene rundt "Meny" og "Poll" - Merkelig fargecombo Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Bildet fungerer i Opera, men vises ikke i Firefox. Om designet: Headeren var ikke fin. Swirl er vel en standard Photoshop-effekt som er brukt til det uendelige, og spesielt i dette designet passet den _ikke_ inn. Synes du burde bytte den ut med noe mer nøytralt. Samme med menyen, swirls er ikke fint som bakgrunnsbilde i menyer. Teksten blir uleselig og stygg. Likte ikke bakgrunnsfargen (grått) veldig godt - hva med noe lysere? Ellers var siden helt grei, men det er altså noen punkter du bør forbedre. Endret 8. juni 2005 av Gimper Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Syntes egentlig selv at det var dårlig. Men, har tenkt meg ut et nytt design, et mer(mye mer) minimalistisk design. Så, ris og ros, tips? Endret 9. juni 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kan bli bra, men pass på å bruk litt lunere farger, følg opp slik du har begynt. Er som oftest fælt å komme inn på en side der fargene skriker deg i ørene. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Lunere farger? Som i dusere, svakere, mer behagelig. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Til alle som vil ha tips om design: Surf rundt på stylegala cssvault og cssbeauty osv. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Til alle som vil lage gode design: Sørg for å bruke mer tid på designforslagene enn at du kan poste to forslag i samme tråd på forumet. Hastverk er lastverk. Og blir aldri bra. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Bilde i header, pluss bittelitt tekst for å se hvordan det vil se ut. Samme som alltid, ris og ros, tips? Er selv litt fornøyd. Endret 9. juni 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Likte ikke fargene og valg av font. Prøvd www.colormatch.dk og www.colormixers.com ? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Uhm, jeg har liksom brukt et colormatch program som jeg har på dataen til å velge ut hvilke farger som passer sammen. Bare gjort fargene litt svakere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå