Gå til innhold

78% 256 MB RAM

lovehater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, men er det mulig å skifte ut et integrert kort uten å begynne å lodde? jeg har i såfall hørt at det ikke går...

Det er bare å sette inn et annet skjermkort, så blir det integrerte koblet ut. (I verste fall må du slå det av i BIOS). Du har vel AGP-spor på hovedkortet?

Lenke til kommentar
Eeeeh...Nå kan jeg ikke så mye teknisk men hvis det er snakk om spor til å sette inn kort (slik som ISDN kort?) så har jeg det, flere ledige...

Det er vel flere kvite spor(PCI) og det som er nermest CPUen er vel litt forskjellig, ikke sant? (muligens brunt?)

Lenke til kommentar
jaja...har i såfall to ledige, forskjellige spor å...skal snakke med en datakyndig i morgen og finne ut hva jeg kan gjøre. grafikken på pc'en er ikke super akkurat....

Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å oppgradére skjermkortet ditt. Selv et gammelt kort vil være bedre enn den integrerte grafikken.

Jeg mener at geforce 6600GT/radeon X700 er gode valg.

Lenke til kommentar

Ok, da satser jeg på et enda bedre grafikkort og RAM. Planla fra før å kjøpe et 6600 GT kort men ble ikke sikker på om jeg skulle ha 128 eller 256 MB. jeg antar at det blir 128 MB, billigere og dessuten har vel kanskje ikke jeg prosessor nok til å yte 256 MB kortet fullt ut.

Angående RAM'en, så har det vel ikke noe å si om man har forskjellig produsent, så lenge som at begge har like mye minne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...