embark Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja. Er det sånn at det er release-date i morgen? Eller var det i dag? Er det noen som har hørt det på et eller annet mystisk vis? Eller kanskje det aller viktigste, er det noen som gleder seg? Jeg gjør i alle fall... Coldplay Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fekk ein middelmådig anmeldelse av TV2, ikkje at baserer meg på dei, men. Speed of Sound klatra fort opp som ein sommarfavoritt, så det blir spanande å høyre. Kven har forresten den sangen originalt? Høyrer stadig vekk ein annan versjon på radioen og blir lettare forvirra. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Kven har forresten den sangen originalt? Høyrer stadig vekk ein annan versjon på radioen og blir lettare forvirra. Hva? Finnes det andre versjoner av "Speed Of Sound"? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Einaste songen eg har høyrt to versjonar av på det albumet er Talk. Er det enda ein versjon av Speed of Sound? Release dato var forresten 06.06, altså i går (i alle fall UK release) Albumet er forresten heilt fantastisk. Endret 7. juni 2005 av ptv- Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har ikke hørt det enda.. Men "Speed of sound" er jo digg Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Albumet er fantastisk bra! - Fix You Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Finnes det i butikken nå? Spent.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Release dato var forresten 06.06, altså i går (i alle fall UK release) Ok. For jeg sjekka på CDON.com, der stod det 08.06. Men det var sikkert bare i Norge/norden. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Release dato var forresten 06.06, altså i går (i alle fall UK release) Ok. For jeg sjekka på CDON.com, der stod det 08.06. Men det var sikkert bare i Norge/norden. UK - 06.06 USA/Canada - 07.06 Norge - 08.06 Det som jeg vet. Min kom i posten fra CDON i dag, rett og slett fantastisk. De har en "edit" av Speed Of Sound også ja, men jeg kan ikke si jeg har hørt noen forskjeller enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå