Xzyl Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hei folkens. Jeg var under navnet Blue Sky før. Jeg har ikke vært hjemme i det siste, og til min store fortvilelse, har en venn av meg klart å rappet passordet og laget et mye problemer for dere. Jeg kom ikke inn idag på formuet og måtte dermed lage en ny bruker. Har lest gjennom alle de innleggene som ble misbrukt, og det var ikke noen hyggelig lesning. Jeg beklager dette på det sterkeste! Vedkommende som hadde klart å rappe passordet mitt, var sønnen til en som jeg jobber med. Han er 13 år gammel. Jeg skal gi faren en skikkelig dose med kjeft! Beklagre nok en gang!Dette er et bra forum! Lenke til kommentar
Plexius Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 kameraten din var ikke noe særlig snill nei jeg leste noen meldinger fra ham. åå herregud for en dust Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Xzyl Du må passe på at ingen kjenner passordet ditt. Er ingen som kjenner mitt. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 God morgen! Ja det var litt action her i går :smile: Ikke bare faren hans du bør gi kjeft...den lille poden bør flashe oppdragelsen sin til en ny versjon... Lenke til kommentar
macos Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Ta ansvar for dine egne innlegg og ikke bløff..... Du tilta da tråden din blei stengt og oppførte deg idiotisk. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hmmm, skal vi tro på dette da? Med brukeren "leseo" friskt i minne...... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det er selvsagt ikke noe problem for en kar og late som om "det var andfre som gjorde det" | "djevelen besatte meg" osv. Men hvorfor skulle vedkommende beklage ting i ettertid, hvis det hadde vaert han som gjorde dette? Det er jo ntross alt ikke vanskeligere enn aa skifte nick og evnt. benytte en proxy / ip-spoofing (vil jeg anta). Men hvis dette er "sant", Blue Sky, saa burde du skjerpe data-sikkerheten din! Lenke til kommentar
jornt Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hehe, først var det en venn av deg som rappet passordet, men et avsnitt lenger ned var det plutselig den 13 år gamle sønnen til en du jobber sammen med... jahaaaaaAAAAaa, da må du vel gi faren hans en SKIKKELIG dose med kjeft, for det har vel faren hans fortjent tenker jeg :smile: - Jørn Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Dette har skjedd på forumet før og er en skikkelig klassiker. Kan med en gang linke til en annen tråd som omhandler tema: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...tart=0&replies= Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 11:18, Skrue skrev:Hmmm, skal vi tro på dette da?Med brukeren "leseo" friskt i minne...... Kan ikke bli mer i enig i deg Skrue! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 11:41, jornt skrev:Hehe, først var det en venn av deg som rappet passordet, men et avsnitt lenger ned var det plutselig den 13 år gamle sønnen til en du jobber sammen med... jahaaaaaAAAAaa, da må du vel gi faren hans en SKIKKELIG dose med kjeft, for det har vel faren hans fortjent tenker jeg :smile: LMAO! Er en logisk brist der ja. dvs det kan jo være at blue sky/Xzyl har en venn på 13 år og jobber sammen med faren til vennen :razz: Lenke til kommentar
Xzyl Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg og vennen min på jobb bruker samme pc, på skift. Og den siste uken har jeg vært på ferie. Og jeg har latt alt stå fritt, siden jeg stoler på arbeidsvennen min. Jeg har snakket med vedkommende og han beklager for at sønnen har misbrukt pc'en. Jeg også beklager for at dette har forekommet. Ikke noe hyggelig i det hele tatt. Dere har hjulpet meg med en del små ting, slik at jeg har sluppet å betale masse penger til it ansvarlig på jobben. Jeg håper dere har forståelse for det som har skjedd. Og dette vil ikke gjenta seg! Forresten er det opp til hver enkelt å tro på meg. men sier fakta som det er. Dessuten er jeg 23 år gammel. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Er vi paranoide, eller er vi paranoide? :wink: Seriøst, det blir litt for lettvint med en slik forklaring.... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 11:59, Xzyl skrev:Dere har hjulpet meg med en del små ting, slik at jeg har sluppet å betale masse penger til it ansvarlig på jobben. Dette er syyyyltynt Xzyl! "Sluppet å betale masse penger til IT-ansvarlig på jobben"? Hva slags jobb og kollegiale forhold har du da? Er selv IT-ansvarlig på mitt arbeidssted, og kunne da _aldri_ finne på å ta betalt for en tjeneste ovenfor en kollega?? Og ville antagelig fått sparken pr. omgående om jeg hadde prøvd. Nei Xzyl, nå har du "bærsja på leggen" som det heter! Jeg tror rett og slett ikke på hva du sier. Lenke til kommentar
Xzyl Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 Uansett, det er opptil dere å tro på meg. Men jeg vil bare beklage for det som har skjedd! Og jeg skal ta bedre rutiner på sikkerhet rundt min arbeids pc på jobb! Ettersom det jeg har lest, virker det som jeg har satt meg selv en situasjon, der folk vil tro at jeg har kødda det skikkelig til. Og jeg har folks forståelse for det. Beklager nok en gang, og jeg vil beklage moderator Vegard for alle de stygge kommentarerene han har fått. Samt andre som har fått noe på trynet! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Du kan umulig være 23....... Lenke til kommentar
macos Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det er jo bare å se loggprofilen din (blue sky) Tipper du hadde en øl eller to innabors også :grin: Lenke til kommentar
Xzyl Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 It ansvarlig på jobben, bor ikke i nærheten. Og hver gang vi må kontakte vedkommende må han reise med bil. og dette medfører utgifter. Jeg har deres forståelse for at dere ikke tror meg. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hva i ******* var det den sønnen skulle inn på forumet å spamme for?!! DET ER DU SOM SPAMMET, DET ER DIN SKYLD! IKKE BORTFORKLAR DET! Uansett er det lovlig å sitte på internett i jobb tiden? Lenke til kommentar
Xzyl Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 jeg vet ikke. Jeg vet dessverre ikke hvordan 13 åringer tenker nå til dags. Da jeg var på den alderen tenkte jeg på lekser og skole. Kanskje damer! Vår hverdag for de yngr, har blitt mer data relatert. Og dette medfører visse ulemper for noen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg