Gå til innhold

kjøpe hl2 via steam eller butikk?

Anbefalte innlegg

tenker og oppgradere skjermkort og ram snart, og da må jo hl2 prøves ut ;) ,men jeg har ikke dvd rom, så da lurer jeg på om det tar lang tid å få ned hl2, cs:s og hl2 deathmatch via steam med 704 linje? og følger cs:s og hl2 deathmatch med den du kjøper i butikk?

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg å kjøpe GOLD pakken på steam viss du har mulighet for det. Den er bare litt dyrere en den du kjøper i butikken. (takket være sterk krone og svak dollar) Pluss at da har du alle spillene som er gitt ut av valve tilgjengelig med steam. (imotsetning til butikk der du frå HL2. CS:S og HL2:DM) Du får også en kul caps. Plakater. Waltrough og annet nice stasj...gå for gold sier nå jeg ;)

Lenke til kommentar

sølvversjon er vel den greieste, du slipper alle plakatene og får spillene. Men bronse får du vel på elkjøp på cd billig (hvis de har tilbudet fortsatt).

Og ja det vil nok ta en natt og en dag før du har steam nede hvis du skal laste det ned over nett. Jeg har cdversjonen og den er på fem cdr.

Lenke til kommentar
Vil heller investert i en DVD stasjon, er ikke dyr, og kjøpt Half-Life 2 på plate. Ingen ting er som å ha spillet med covert og alt i hylla :love:

Bah.. De små DVD-covrene er ikke noe morsomme da. Mye morsommere før i tiden når man faktisk fikk en manuall og andre fornuftge ting med spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...