Simkin Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 tenker og oppgradere skjermkort og ram snart, og da må jo hl2 prøves ut ,men jeg har ikke dvd rom, så da lurer jeg på om det tar lang tid å få ned hl2, cs:s og hl2 deathmatch via steam med 704 linje? og følger cs:s og hl2 deathmatch med den du kjøper i butikk? takker for svar Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Deathmatch og Source fulgte med på den utgaven jeg kjøpte i butikk, og den var standard, så det gjør nok det ja Edit: dårlig nårrsk Endret 7. juni 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg vil anbefale deg å kjøpe GOLD pakken på steam viss du har mulighet for det. Den er bare litt dyrere en den du kjøper i butikken. (takket være sterk krone og svak dollar) Pluss at da har du alle spillene som er gitt ut av valve tilgjengelig med steam. (imotsetning til butikk der du frå HL2. CS:S og HL2:DM) Du får også en kul caps. Plakater. Waltrough og annet nice stasj...gå for gold sier nå jeg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 sølvversjon er vel den greieste, du slipper alle plakatene og får spillene. Men bronse får du vel på elkjøp på cd billig (hvis de har tilbudet fortsatt). Og ja det vil nok ta en natt og en dag før du har steam nede hvis du skal laste det ned over nett. Jeg har cdversjonen og den er på fem cdr. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) så jeg kan få kjøpt hl2 på cd'er å? trodde den kun var på dvd jeg ? Endret 8. juni 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vil heller investert i en DVD stasjon, er ikke dyr, og kjøpt Half-Life 2 på plate. Ingen ting er som å ha spillet med covert og alt i hylla Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vil heller investert i en DVD stasjon, er ikke dyr, og kjøpt Half-Life 2 på plate. Ingen ting er som å ha spillet med covert og alt i hylla Bah.. De små DVD-covrene er ikke noe morsomme da. Mye morsommere før i tiden når man faktisk fikk en manuall og andre fornuftge ting med spillene. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det vil ikkje ta så lang tid og laste ned. halv dag kanskje? Er jo bare og sette på om natta så blir den ferdig til morgonen etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå