Åsmund Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei jeg lurer på etterhvert å skaffe meg hdtv og pj med hd oppløsning seinere..eller med en gang, vet ikke enda. Men uansett, en pj gidder du liksom ikke å bruke hele tiden men setter den på ved spesielle anledninger. En kamerat av meg har pj, men bruker den nesten aldri.bare når jeg kommer på besøk for eksempel. Dessuten er vel levetiden kort. Jeg trenger altså en litt stor tv med god bildekvalitet og som støtter hdtv. Tenkte på slik ca 32". Jeg vil heler ikke ha stor skjerm hele tiden. Er ubehagelig. Spesielt ubehagelig når det er "jalla" action og kameraet blir veiva rundt for å simulere action. Men, er det da vits i å kjøpe plasma eller lcd tv om tv-en ikke trenger å være flat? Har disse bedre bildekvalitet enn vanlige? Ikke med tanke på prisen kansje? Levetiden er vel lenger på vanlige så du slipper å bekymre deg så mye om du sovner med tv-en på? Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg kjøpte billig brukt tv og video, og brukte pengene på projector og surround. TV-en blir bare brukt til å se nyheter og zappe litt rundt, hver gang jeg finner noe interressant å se på ender jeg opp med å fyre opp projectoren. Videospilleren er grei å bruke som tv-tuner for projectoren, men skal nok få bygd meg en ordentlig HTPC en gang. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Men uansett, en pj gidder du liksom ikke å bruke hele tiden men setter den på ved spesielle anledninger.En kamerat av meg har pj, men bruker den nesten aldri.bare når jeg kommer på besøk for eksempel. Kameraten din må ha en dårlig pj... Jeg satt widescreen tvn min på loftet til fordel for en Benq pj. Har ikke angret ett sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå