ulvenett Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 har en fujitsu siemenes amlo pro v8010 som jeg syntes viften sviver litt ofte på. Den sviver ikke lenge om gangen, bare ett par sekunder, men dette kan av og til skje ett par ganger i minuttet. Og dette ved bare surfing. og ingen annen jobbing. Finnes det noe jeg eventuelt kan stille på. Er det noen eksterne programmer jeg kan bruke, da jeg syntes dette er litt plagsomt. Trudde ikke den skulle støye slik, så er egentlig litt skuffet da jeg leste i diverse tester at dette dette er en støysvak laptop. vennlig hilsen Tor Arne Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det finnes mange definisjoner på hva noen mener som støysvak. Men Om du har en cpu graf som viser cpu belastningen vil du se den bruker relativt mye, og spesielt på sider med animert reklame i hytt og vær... det krever relativt mye å kjøre det. Så AD-muncher er et program som fjerner reklame og sånt, og da vil det nok bli stillere. Ellers så kan du jo prøve speedswitch Xp som styrer Speedstep på CPUen så du kan sette den på laveste hastighet. Lenke til kommentar
ulvenett Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 med mye støy så mener jeg at den blåser seg opp noe veldig bitte grann. ellers så er den så å si helt stille. F.eks når jeg trykket for reply på denne posten så blåste den seg opp i 2 sek. men skal prøve forslagene takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå