f00b Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå nylig så har lyden plutselig begynt å hakke, spesielt i winamp. Men også hvis jeg f.eks. spiller av filmer i WMP, da hakker også selve videoen, samtidig som lyden hakker. Jeg tenkte at det kanskje var en dårlig lyd-codec e.l. jeg hadde installert som gjorde dette, så jeg tok like gjerne en formatering og re-installering av XP. Jeg prøvde da og spille av et lyd-klipp, uten noe annet installert enn lyd-driverene, men hakkingen fortsatte. Jeg har de nyeste lyd-driverene, og dette har aldri skjedd før. Kan det være noe galt med hovedkortet? (Lydkort er integrert i hk). Noen som har vært borti noe lignende, eller som har noen tips? Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Har nesten samme problem som deg i Winamp. Musikken jeg spiller av lager klikkelyder og hakker helt vilkårlig. Dette gjelder bare mp3 filer vel å merke. Filmer/videoer etc. går helt greit med Winamp. Hvis jeg spiller av samme mp3 filer i WMP 10 fungerer dette helt fint, ikke noe problemer what so ever. Problemene ligger sansynligvis i Winamp, bare let på forumet deres: http://forums.winamp.com/ Grunnen til at jeg mistenker Winamp: Når jeg brukte Winamp 5.0 -> 5.07 gikk det helt fint. Etter jeg installerte 5.08 -> 5.09 begynte problemet. Alle filmer/videoer funker utmerket i WMP 10 hos meg. Vet ikke om det er helt samme problem som du har, bare tenkte jeg skulle nevne det Bruker for tiden WMP 10 og aventer situasjonen Hilsen Zuul Endret 7. juni 2005 av Zuul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå