Gå til innhold

Lyden har begynt å hakke

Anbefalte innlegg

Nå nylig så har lyden plutselig begynt å hakke, spesielt i winamp. Men også hvis jeg f.eks. spiller av filmer i WMP, da hakker også selve videoen, samtidig som lyden hakker.

Jeg tenkte at det kanskje var en dårlig lyd-codec e.l. jeg hadde installert som gjorde dette, så jeg tok like gjerne en formatering og re-installering av XP. Jeg prøvde da og spille av et lyd-klipp, uten noe annet installert enn lyd-driverene, men hakkingen fortsatte.

Jeg har de nyeste lyd-driverene, og dette har aldri skjedd før. Kan det være noe galt med hovedkortet? (Lydkort er integrert i hk).

Noen som har vært borti noe lignende, eller som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nesten samme problem som deg i Winamp. Musikken jeg spiller av lager klikkelyder og hakker helt vilkårlig. Dette gjelder bare mp3 filer vel å merke. Filmer/videoer etc. går helt greit med Winamp. Hvis jeg spiller av samme mp3 filer i WMP 10 fungerer dette helt fint, ikke noe problemer what so ever. Problemene ligger sansynligvis i Winamp, bare let på forumet deres:

http://forums.winamp.com/

Grunnen til at jeg mistenker Winamp:

Når jeg brukte Winamp 5.0 -> 5.07 gikk det helt fint. Etter jeg installerte 5.08 -> 5.09 begynte problemet.

Alle filmer/videoer funker utmerket i WMP 10 hos meg. Vet ikke om det er helt samme problem som du har, bare tenkte jeg skulle nevne det :)

Bruker for tiden WMP 10 og aventer situasjonen :thumbup:

Hilsen Zuul

Endret av Zuul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...