Zabulus Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Bare laste ned fra fileplanet:-) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 ...eller for de som ikke vil stå i kø i 20 timer/ikke vil kjøpe serverplass: Battlefield 1942 singleplayer demo @ 3D Gamers Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Høh, denne demoen har jo vært ute en stund. Ble litt skuffet da jeg hentet den ned og så at dette er den samme demoen som jeg hentet ned for ett par uker siden. Men jeg tror spillet blir fett! Lenke til kommentar
eught Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 har ventet på dette spillet i over et år nå. gleder meg sinnsykt til MP demoen og enda mer til releasen i september. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Jo, må si at etter at jeg fikk dreisen på hvordan ting fungerte, så gleder jeg meg stort til å prøve det ut i større skala i multiplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 hvorfor fungerer ikke spillet i xp egentlig ? hopper alltid ut i desktop mens jeg skal loade brettet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Noen har iallefall hatt det gøy med spillet, sjekk: http://pox.pwp.blueyonder.co.uk/video/bf19...1942_weenie.wmv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå