eroxz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Trenger alle ha et eksemplar vær får å spille multi player med psp? Far det står at men trenger bare ha ett exsemplar av spille får og hoste.. men hvordan fikk ikke det till jeg og et par andre prøvde det på rige racer. Hvordan spiller man over nette på psp? TAKK FÅR ALLE SVAR Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 tror jeg skrev det på feil plass? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Vel etter det jeg har forstått så trenger man på noen spill bare et eksemplar. For eksempel på burnout. Etter det jeg så av E3 så sa de i et intervju at de ikke trengte mange eksemplarer takket være noe psp teknologi. For å spille over internett så må du ha tilgang til trådløst internett og ha et spill som takler online spilling. Som for eksempel Wipeout. Har ikke prøvd det selv. Men skal fynke fint. Håper du er litt klokere nå. Viss ikke. så vel, kan jeg sikkert prøve å forklare bedre. Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 ja ble det ja tusen takk... vet du om det er bare wipout som kan spilles over nette? Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Det finnes en måte som fungerer på spill som i prinsippet krever flere kopier. Les her Dette fungerer sikkert ikke på absolutt alle spill men man kan jo prøve. For å spille PSP på internett med spill som ikke støtter onlinespilling men lokalspilling må du ha trådløst nettverkskort på PC og Xlink kai Xlink Endret 13. juni 2005 av GauNodachi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå