Innos Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 1. Zevs_ viser dette bildet av kabinettet sitt, med stjerner og dinosaurer som lyser i mørket(eller er det uv?). 2. En annen sier følgende: fjern alle de stygge stjernene og dinosaurene og skaff noen neonlys rør 3. Zevs_ Svarer: Hva i all verden skal jeg med det? 4. Han som er på nr. 2 sier så dette: ser at du har trang for noe som lyser i mørket... Dette var ikke sånn at du ler så du detter ut av stolen, men synes det var litt morsomt sagt. Gullkorne er tatt herfra. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ser ikke morsomhetene her altså :\ ...og når begynte neonlys å lyse i mørket? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Netopp, et neon lys lyser ikke i mørket, men det gjør de dinosaurene/stjernene han har i kabinettet. Han nr. 2 sa han burde fjerne til fordel for et blått neonlys som lyser i mørket... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hahhahaa!! Så altfor bra!!!111one Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Forsto ikke det morsome i det... Kan du utheve det som er morsomt sånn at vi dødelige også kan forstå det? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvis du åpner munnen min, maserer strupehodet slik at det blir riktig tone og i tillegg presser på magen min så skal vi se om det ikke kommer noen haha lyder... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvis du åpner munnen min, maserer strupehodet slik at det blir riktig tone og i tillegg presser på magen min så skal vi se om det ikke kommer noen haha lyder... Jøss... I nesten samtlige "gullkorn"(= sitater som ingen forstår eller som ingen syntes er morsom)-tråder i det siste har det kommet et annet gullkorn fra en annen bruker... Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvis du åpner munnen min, maserer strupehodet slik at det blir riktig tone og i tillegg presser på magen min så skal vi se om det ikke kommer noen haha lyder... prøvde på meg selv. det virker faktisk Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Forsto ikke det morsome i det... Kan du utheve det som er morsomt sånn at vi dødelige også kan forstå det? Et neonlys lyser ikke i mørket, fordi når det er på så er det ikke mørkt lenger. Tror kanskje dette var morsomt? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Se her, han sier han trenger noenlys, fordi han ikke har noe som lyser i mørket, han har en dinosaur som faktisk lyser i mørket i kabinettet, men et neonlys som han ba ham putte i istedet lyser jo ikke i mørket? Var ikke så veldig morsomt da, men synes det var såpass dumt sagt at den passa inn her. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Se her, han sier han trenger noenlys, fordi han ikke har noe som lyser i mørket, han har en dinosaur som faktisk lyser i mørket i kabinettet, men et neonlys som han ba ham putte i istedet lyser jo ikke i mørket? Var ikke så veldig morsomt da, men synes det var såpass dumt sagt at den passa inn her. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Se her, han sier han trenger noenlys, fordi han ikke har noe som lyser i mørket, han har en dinosaur som faktisk lyser i mørket i kabinettet, men et neonlys som han ba ham putte i istedet lyser jo ikke i mørket? Var ikke så veldig morsomt da, men synes det var såpass dumt sagt at den passa inn her. Lyser ikke neonlys i mørket? Lyser det kun i lyset da? Syns dette ble for dumt at det kan legges inn som et gullkorn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå