jonfilm Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hei Jeg har en dell XPS gen3 med win xp pro, her en dg jeg skulle skru den på, fikk jeg en meldng som lød noe i nærheten av dette: Windows kan ikke starte fordi filen Windows/system32/config/system (var noe i nærheten i alle fall) mangler eller er skadet, du kan reparere problemet ved å starte installeringen av windows, trykk r i startvinduet. Som sagt var det nok ikke ordrett dette det stod, men det er sånn jeg husker det. Jeg har prøvd å starte installeringen og valgt r som det stod, da kommer jeg til gjenopprettingskonsoll for windows, g her aner eg ikke hva jeg skal skrive eller gjøre!! det er ett sånt dos-lignende bilde jeg har fran meg. Noen som vet hva jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hold F8 under oppstart , velg siste ok tilstand ifra menyen , hvis dette ikke fungerer prøv xp reparasjonen igjen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kan du skrive ned meldingen? Du bør kanskje legge inn windows på nytt, eller i alle fall kjøre reparasjon. Dette kan du gjøre fra windowscden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå