JMW Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Heisann! Trenger et lydanlegg til stua...(det er ikke et stort rom (er student....)). Har sett litt på komlett.no på dette JVC anlegget!... Noen som vet om dette gir trykk nok og spiller høyt og klart ? Noen som har andre forslag i den prisklassen? Mvh, Jon! (PS! Takk for svar ) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tja, kva med dette? Eg vurderer det sjølv Lenke til kommentar
JMW Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Tja, kva med dette? Eg vurderer det sjølv hmm....noen pris på dette? Ser det har mindre watt pr satelitt men mye krtaftigere sub... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Eg trudde det var 4000,- heilt inntill 2min sida, då fant eg ut at det ilgger på ca 5500,- Men visst du går for veslebroren 4.1 så får du det til 4k. Eg har lest ein del testar om dei system(2.1 4.1 & 5.1) og eg har ikkje funne ein einaste negativ side ved høgtalarane bortsett frå at dei er dyre. Lenke til kommentar
elephant Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 finn deg en brukt ok forsterker på finn.no elller noe også kjøper du deg et par cervin vega v10f så skal jeg love deg du får trøkk ! abre forsterkern er kraftig nok. satelitter blir det aldri nok trøkk i. Lenke til kommentar
elephant Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 finn deg en brukt ok forsterker på finn.no elller noe også kjøper du deg et par cervin vega v10f så skal jeg love deg du får trøkk ! bare forsterkern er kraftig nok. satelitter blir det aldri nok trøkk i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå