sablabra Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvor skal jeg legge musikken slik at jeg kan høre på det som custom soundtracks i spill? Kort og greit spørsmål Lenke til kommentar
Chaser Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 det e bare å sette en musikk cd i og kopiere d inn på hd på xbox'n. dette gjør du i xbox dashboard/music/også trykker du på cd/også kopier(merk at du kan legge inn informasjon på sangene hvis d ikke er der fra før. Enkelt og greit Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Mente når jeg overfører med ftp Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 går ikke! Helt sikker? Lenke til kommentar
dragon Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 selvfølgelig går det ann å overføre mp3 til xbox du må lagre musikken under F:\ det beste er egentlig å streame musikk, film og bilder fra pc slik at du heller kan fylle xbox med spill det gjør jeg og det funker greit for min del jeg bruker faktisk xbox til karaoke også, rene multimediamaskin Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 selvfølgelig går det ann å overføre mp3 til xboxdu må lagre musikken under F:\ det beste er egentlig å streame musikk, film og bilder fra pc slik at du heller kan fylle xbox med spill det gjør jeg og det funker greit for min del jeg bruker faktisk xbox til karaoke også, rene multimediamaskin ...men da kan man ikke spille den i spill. Eneste måten man kan spille musikken i spill, er å importere gjennom MS dashboard, så Arsenal_RULES har helt rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå