Knopfix Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg skal sette inn nytt power i en gammel IBM PC for en bekjent som vil bruke den til skrivemaskin. Da jeg skulle sette det inn oppdaget jeg at 20 pins ledningen ikke passet på hovekortet som er Intel. Hva slags overgang trenger jeg? Et forresten strømstyrke og volt det samme på det gamle? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvis det er en gammel PC så er det kanskje en AT. Det var et helt annet PSU, tror ikke du finner noen overgang. http://www.technick.net/public/code/cp_dpa...conmth_at_power Spenningene er de samme, så en ATX PSU kan brukes hvis du får koblet det til. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Hvis det er en gammel PC så er det kanskje en AT. Det var et helt annet PSU, tror ikke du finner noen overgang. Den er fra 97. Det var dumt,jeg har lite lyst til å begynne å koble selv,hadde vært lettest med en overgang.Fikk poweret inn mellom 2 små "klemmer" men fant ingen skruehull.I tillegg blir poweret stående med den smale enden loddrett. Spørs om jeg får det til å sitte. Han kunne sikkert fått en ny som virket på loppemarked. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sikkert mange som har en slik PSU stående! Personlig har eg ingen lenger. Ole-Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå