jokkakim Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) jeg har problemer med nettverks kortet på min pc, jeg har lagt inn driveren men den funker ikke for det... lyd driveren funket, så jeg vet ikke om det har noe med at jeg bruker windows x64 eller noe annet!? hovedkortet mitt er et: msi k8n neo platinum vis det hjelpler. så vis noen har noen forslag til hva som kan hjelpe hadde det vert fint!? =) Endret 8. juni 2005 av jokkakim Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Høyreklikk My Computer/Min Datamaskin -> Manage/Behandle -> Device Manager/Vetdafaen Deretter finner du frem nettverkskortet -> Properties -> Resources. Sjekk om det er konflikt. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 nei, det var ikke det... men jeg lasta ned de siste driverne på nvidia.com å da funket det =) Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 skal du be, så kan du gjøre det et annet sted =) Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) men nå har jeg støtt på flere problemer.. jeg fikk ikke mer enn ca 70 fps i cs 1.6 mend mrf xp pro hadde jeg 99 konstant.. har lagt inn den nyeste driveren for xp 64 edition fra ATI. :\ finnes det directX for 64 edition? Endret 8. juni 2005 av jokkakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå