ZerBox Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg har en Athlon XP 1700 som jeg skal overklokke. Jeg har tatt av jumperen(på hovedkortet) slik at multipieren er på 11. Så har jeg satt FSB'en til 144. Finnes det noen andre måter eller innstillinger som passer bedre og som gir bedre hastighet? Når jeg setter FSB'en til 148 så vil ikke pc'en funke helt. Har den da på 144 for å være littegranne på den sikre siden. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Med det samme du stiller det sprøsmålet...hva er det som er forskjellen mellom å stille på FSB og multiplier ?? har ikke helt skjønt foskjellen..... Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Forskjellen er at ved fsb økning klokker du hele systemet. Økning av multiplier har bare innvirkning på cpu, dessuten så er xp cpu`en låst og er litt vrang å låse oppp. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 du kan lese om hvordan man låser opp amd athlon her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå