LoS Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei. Kort og greit; går det ann å hente inn en ekstern webside vha. javascript. HTML-kodene og teksten liksom? I så fall: hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva mener du med henting? Å inkludere en side inn i en annen? I så fall lar det seg ikke gjøre med JavaScript. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Bumper denne siden den handler om nesten nøyaktig det jeg lurer på... Går det virkelig ikke ann å hente inn HTML'en fra en ekstern side til en variabel i javascript? Jeg prøvde noe greier med en side = window.framed['iframe_navn'].document.documentElement.innerHTML sammen med en iframe som hentet inn siden jeg ville lese fra, men dette fungerte kun på sider fra samme server, og fungerte ikke på noe eksternt i det hele tatt. Er det virkelig på ingen måte mulig å hente inn info fra en ekstern webside via javascript? (Vil gjøre dette i javascript da serverside skripts som PHP ikke går ann å "logge inn" (på sider/forum) med, såvidt jeg kan skjønne. Derfor vil jeg at JS skal ta for seg hentinga, og PHP ta av seg "backenden".. ) Kom med svar folkens, trenger ikke være positivt, men er det mulig eller er det umulig slik som balletryne sier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå