mokka Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 som sagt har jeg fått koden til å åpne tlf min for andre operatører igjen, men vet ikke hvor jeg skal taste den. de anbefaler meg å lese brukermanualen siden det er forskjell på tlf, men kan ikke si jeg finner noen løsning... værsåsnill å hjelp meg. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 - Skru av telefonen - Ta ut SIM-kortet - Skru på telefonen - Vent til du får beskjeden Sett inn SIM - Trykk en gang til venstre - To ganger på * - Trykk en gang til venstre - En ny meny vil da bli tilgjengelig hvor du får valget ESL-lås eller Network Subset. Velg det ved å trykke Yes - Det står nå ECK eller NSCK kode - Tast inn ECK/NSCK-koden og trykk OK - Nå vil valget du hadde tidligere (ESL-lås/Network Subset) forsvinne og du vil komme tilbake til Sett inn SIM og telefonen er låst opp. Lenke til kommentar
zand Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvem har du fått koden av? Hvis det er til Telenor så skal du ha fått en detaljert beskrivelse for hvordan du går fram. Lenke til kommentar
mokka Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hvem har du fått koden av? Hvis det er til Telenor så skal du ha fått en detaljert beskrivelse for hvordan du går fram. jeg gikk inn på telenor sine sider og klikket på "få koden", da måtte jeg taste inn imei og hvilken tlf. så fikk jeg en kode og det sto sjekk bruker manual da det kan være forskjell fra tlf te tlf. om denne koden i det hele tatt er riktig vet jeg ikke, hva om den er feil, kan tlf låse seg? aldri vært borti dette før. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Koden du fikk der er riktig ja.. Lenke til kommentar
mokka Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Koden du fikk der er riktig ja.. tusen takk tbone, det funket. fått gjort det nå. dette reddet dagen min Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 - Skru av telefonen - Ta ut SIM-kortet - Skru på telefonen - Vent til du får beskjeden Sett inn SIM - Trykk en gang til venstre - To ganger på * - Trykk en gang til venstre - En ny meny vil da bli tilgjengelig hvor du får valget ESL-lås eller Network Subset. Velg det ved å trykke Yes - Det står nå ECK eller NSCK kode - Tast inn ECK/NSCK-koden og trykk OK - Nå vil valget du hadde tidligere (ESL-lås/Network Subset) forsvinne og du vil komme tilbake til Sett inn SIM og telefonen er låst opp. Dette er på de nyere SE-telefonene. Gamle: Sett inn SIMkort fra annen operatør, så spør den deg om koden. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
mokka Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 funket på min t630 ihvertfall. om den er vel gammel nå... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 funket på min t630 ihvertfall. om den er vel gammel nå... Mulig begge deler funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå