tomarild Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei! Har et problem med noen drivere som nekter å fungere! Aner ikke hvorfor! I brukerveiledningen til komponenten jeg skal installere, så stor det at en ny innlegging av OS skal hjelpe. Hvis jeg re-installerer Windows, mister jeg da noe informasjon? Og... tror dere det kan hjelpe på mitt driverproblem? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvilken komponent er det du skal installere? (Modell også) Hvis du formaterer, så mister du all informasjonene du har lagret på den formaterte partisjonen. Dvs, at hvis du formaterer c:, så mister du alt på c: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Før du eventuellt formatérer bør du ta backup av favoritter i nettleseren din, dokumenter og lignende. Lenke til kommentar
tomarild Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hei! Takk for svar så langt! Må jeg formatere for å legge inn windows på nytt? Det jeg skal installere er et midi-keyboard, Edirol PCR-A30. Har installert det på laptop'en min før, uten problemer - men når jeg nå skal bruke det med min stasjonære, så fungerer det ikke. Får ikke opp driveren som et valg i Midi-ut i Kontrollpanelet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvis du ikke formatérer før eller under innstallasjon av windows, så er det ikke so mye poeng med å legge inn windows på nytt. Men jeg vil anbefale deg til å gjøre det. Hvilken windows er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå