mugis Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet hvordan jeg får startet en .sqf-funksjon ved lasting av siden. Det er snakk om en animasjon som skal åpnes, og jeg vet ikke hvordan lage scriptet som kaller på denne. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mulig det er jeg som er fryktelig dum, men hva er en sqf? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er det ikke swf han mener? Bare en tanke.. Lenke til kommentar
mugis Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Lastet ned en animasjon i formatet (name.sqf)...har ikke sett dette før selv, men har en ide om at det dreier seg om en flash animasjon... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Trodde flash var .swf jeg.. Endret 7. juni 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
mugis Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Tror det er noe krypterte mac-greier...? Fant denne : http://www.matriciel.co.uk/squash/index.html Gir opp hele prsjektet "Så lenge et problem kan løses ved hjelp av feighet finnes det alltid en utvei" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå